PHĒNO

space for imaginative arts practices

Ρακτιβάν 6, Θεσσαλονίκη

τ. (+30) 2310 26 00 21

m. info@pheno.gr 

 

Newsletter

Εκπαίδευση

Στόχος του καλλιτεχνικού εκπαιδευτικού προγράμματος του PHĒNO είναι να δημιουργεί ασφαλή μαθησιακά περιβάλλοντα που δίνουν έμφαση στη περιέργεια, την έρευνα, και την δημιουργική διαδικασία, στηρίζονται στην ισότιμη συνεργασία μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτών, και ενθαρρύνουν την εξερεύνηση χώρων “ανάμεσα” –  από επιστήμες, πρακτικές και θεματικές.  

Η προσέγγιση μας εμπνέεται από ιδέες εκπαιδευτικών και στοχαστών όπως η bell hooks, ο Paulo Freire, ο John Dewey, και η παιδαγωγική φιλοσοφία του Reggio Emilia, και αντιμετωπίζει τη μάθηση και τη δημιουργία ως μια  ζωντανή, κοινωνική και συνεχώς εξελισσόμενη διαδικασία.

PHOTOGRAPHY LAB

Εργαστηριακοί κύκλοι: Φωτογραφία Ι (εισαγωγή και εξοικείωση με την τέχνη της φωτογραφίας) και Φωτογραφία ΙΙ (καλλιτεχνική έρευνα και ανάπτυξη προσωπικού πρότζεκτ)

ΠΑΙΔΙΚΟ ΑΤΕΛΙΕ

Εξερεύνηση στον κόσμο των εικαστικών και εφαρμοσμένων τεχνών για παιδιά 4-11 ετών

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΦΟΡΕΙΣ

Εκπαιδευτικά προγράμματα μέσω της τέχνης για σχολεία, μουσεία, εκπαιδευτικούς/πολιτιστικούς φορείς, δήμους και επιχειρήσεις.

WORKSHOPS

Εργαστήρια σύντομης διάρκειας με προσκεκλημένους καλλιτέχνες

Οι παρακάτω άξονες κατέχουν ιδιαίτερα σημαντική θέση στην ανάπτυξη του προγράμματος του PHĒNO:

  • Ενσυναίσθηση & φροντίδα: Αντιλαμβανόμαστε την τέχνη ως ένα πολύτιμο μέσο για την καλλιέργεια της αυτο- και αλληλο-φροντίδας, την ενίσχυση της ατομικής και συλλογικής φωνής, την ανάπτυξη της συνεργατικότητας και της αλληλοκατανόησης. 
  • Περιβαλλοντική συνείδηση: Ο ρόλος της τέχνης και της εκπαίδευσης και οι διεπιστημονικές προσεγγίσεις στο πλαίσιο αυτό είναι κρίσιμες για την διερεύνηση και κατανόηση της θέσης του ανθρώπου ως μέρος του ευρύτερου οικοσυστήματος και την ανάγκη να συνυπάρχουμε μαζί του με φροντίδα και σεβασμό.
  • Οπτικοακουστικός γραμματισμός: Η εξοικείωση με εδραιωμένα και νέα μέσα συνεισφέρει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων δημιουργικότητας και κριτικής σκέψης, που είναι απαραίτητες σε μία εποχή που χαρακτηρίζεται από υπερπληθώρα  εικόνων και πληροφοριών, για τη διαμόρφωση μίας νέας γενιάς κριτικών θεατών και υπεύθυνων δημιουργών .